Strategische Crowd Scan


Strategische Crowd Scan

Binnen een week een helder inzicht in de kansen en uitdagingen van jouw crowd

Naar welke doelstellingen wil jouw organisatie de komende jaren toewerken met behulp van de crowd? En hoe kan dat worden vertaald naar een realistisch en motiverend actieplan? In een week brengen we de potentie van crowdfunding en crowdengagement voor jullie organisatie in kaart en identificeren we de stappen om daar te komen. Het eindresultaat is een heldere visie op de mogelijkheden die de crowd kan bieden en een stappenplan dat als leidraad kan dienen voor vervolgacties. We doen dat samen met de beslissers en experts uit jouw organisatie.

Interesse in een Strategische Crowd Scan voor jouw organisatie?
We komen bij je langs:

  • Vooraf ontvangen we de nodige (strategische en communicatie-)documentatie over jouw organisatie, en maken we een eerste analyse van bouwstenen en kansen;
  • We starten de week met een kick-off met belangrijke stakeholders in jouw organisatie om hen te informeren, inspireren en kaders en strategische doelstellingen te bepalen;
  • De rest van de dag verrichten we interviews om bouwstenen en kansen te inventariseren;
  • Aan het einde van de week presenteren we aan jullie strategische bepalers de Strategische Crowd Scan: de mogelijke doelstellingen voor een betrokken crowd voor jouw organisatie en een plan van aanpak om deze doelstellingen te behalen;
  • We maken daarbij gebruik van ons Crowd Groeicurve model.

De Scan wordt uitgevoerd door een ervaren crowdfunding strateeg van Douw&Koren. De Crowd Groeicurve voorziet direct in actionable aanbevelingen. Indien er tijdens de scan kansen voor de crowd worden gevonden, kan jouw organisatie – met of zonder aanvullende support vanuit Douw&Koren – direct opvolging geven aan het advies middels een crowdfunding of crowdengagement campagne.


Interesse in een Strategische Crowd Scan voor jouw organisatie?

 

Of laat je telefoonnummer achter dan bellen we je zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen twee werkdagen) terug.